Regulamin Sklepu Internetowego dotsplanet.pl określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego dotsplanet.pl. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY

1. Właścicielem Sklepu Internetowego jest:

POLKADOTS Joanna Dąbrowska, Dąbrowa 31, 80-297 Banino, POLSKA

NIP: 877-134-00-40, REGON: 220689250, e-mail: sklep@dotsplanet.pl, Tel. +48 530-941-807

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

Czas wysyłki 3 dni to czas maksymalny dla produktów dostępnych, z reguły wysyłamy produkty następnego dnia po potwierdzeniu wpłaty.

UWAGA! produkty „na zamówienie” zostaną  wysłane w czasie do 5 dni roboczych – o terminie wysyłki, poprzez wybraną opcję dostawy, poinformujemy Państwa oddzielnym mailem w terminie do 10 dni roboczych a zamówienie zmieni status na „zrealizowano”.

Termin realizacji: staramy się by wszystkie produkty były dostępne od ręki.  Może się zdarzyć, że jakiś produkt się akurat wyczerpie, wtedy czas może wydłużyć się do 10 dni. Jeśli tak się zdarzy poinformujemy o tym Państwa po złożeniu zamówienia i zaproponujemy ewentualne alternatywne rozwiązania.

4. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail – do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail lub telefonicznie.

5. Zamawiający posiadający skrzynkę e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

6. Zamówienia potwierdzonego nie można anulować.

7. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.

8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.

9. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

10. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia lub opcją „produkt na zamówienie”. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.

11. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (fakturę VAT lub paragon fiskalny). Przesyłane produkty są właściwie zabezpieczone do transportu aby chronić je przed uszkodzeniami.

12. Należność za zamówiony towar Zamawiający reguluje podczas składania zamówienia poprzez funkcjonalność Przelewy24, bądź przelewem na konto:

POLKADOTS Joanna Dąbrowska, Dąbrowa 31, 80-297 Banino

ING Bank SA, Numer konta: 36 1050 1764 1000 0091 4746 6552

13. Zwroty/PRAWO DO ODSTAPIENIA OD UMOWY. Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny. Odstąpić od umowy można w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przed dokonaniem zwrotu zachęcamy do skontaktowania się z nami pod nr telefonu +48 530-941-807 i przekazania nam przyczyny zwrotu.

Dla zachowania terminu 14 dni na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy wystarczające jest złożenie oświadczenia przed jego upływem i wysłanie pod adres: dotsplanet.pl, Dąbrowa 31, 80-297 Banino. Zwrot wzajemnych świadczeń Stron powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, dotsplanet.pl  będzie miał prawo wstrzymać się ze zwrotem  pieniędzy za rzecz oraz kosztów jej wysyłki do czasu otrzymania od kupującego towaru w celu potwierdzenia jego stanu.

Towar należy odesłać na własny koszt.  Towar oferowany jako komplet należy odesłać w całości. Dla przyspieszenia przetwarzania zwrotu, można posłużyć się gotowym dokumentem zwrotu dołączonym do rachunku lub do pobrania ze strony internetowej dotsplanet.pl. Zwracany towar powinien być nieuszkodzony oraz nie nosić śladów zużycia poza zużyciem koniecznym w granicach zwykłego zarządu zakupionym towarem  (np. wynikającym z konieczności przymierzenia lub innego sprawdzenia towaru). W przypadku zwrotu towaru uszkodzonego lub noszącego ślady zużycia przekraczającego granice zwykłego zarządu dotsplanet.pl może obciążyć Kupującego odszkodowaniem obejmującym koszt uszkodzenia lub zużycia towaru, przy czym kwota tego odszkodowania może zostać potrącona z kwotą ceny sprzedaży podlegającej zwrotowi na rzecz Kupującego. W razie odstąpienia od umowy, umowa uważana jest za niezawartą.

Zwracany towar należy odsyłać – razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą VAT oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze- na adres podany poniżej.

Prosimy o wypełnieni formularza zwrotu: oswiadczenie odstapienia od umowy

Prosimy o dotrzymanie określonego terminu zwrotu. Należność z tytułu zwrotu towaru zostanie przesłana przelewem bankowym na wskazane konto lub na konto, z którego nastąpiła płatność, w terminie 14 dni.

Adres do zwrotów:  dotsplanet.pl, Dąbrowa 31, 80-297 Banino, woj. pomorskie

W przypadku nie wywiązania się dotsplanet.pl z dostawy wszystkich zamówionych towarów w terminie 30 dni, klient ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.

14. Reklamacje. Dotsplanet.pl odpowiada wobec konsumenta za niezgodność towaru z umową, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. Towar wadliwy wraz z opisem reklamacji (formularz do pobrania tutaj) reklamacja, należy odesłać na nasz adres: dotsplanet.pl, Dąbrowa 31, 80-297 Banino, załączając opis wady oraz dane umożliwiające identyfikację klienta.

W przypadku uznania roszczeń za zasadne, dotsplanet.pl zwraca reklamującemu również poniesione koszty dostarczenia paczką ekonomiczną.

15. Przy odbiorze przesyłki klient jest zobowiązany sprawdzić zawartość otrzymanej paczki w obecności doręczyciela, w punkcie odbioru  lub przy paczkomacie.  Uszkodzoną przesyłkę należy reklamować w trybie narzuconym przez danego przewoźnika wg. jego instrukcji niezwłocznie po zauważeniu uszkodzenia. Dotsplanet.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia paczek w transporcie, dołożymy jednak starań aby pomóc w dostarczeniu odpowiednich dokumentów potwierdzających nadanie przesyłki np. numer przesyłki, nr dokumentu sprzedaży w celu ułatwienia przeprowadzenia reklamacji.

16. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w  ofercie Sklepu Internetowego.

17. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

18. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 530-941-807.

19. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *